سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا بهتر است ابتدا سایت زده شود بعد اپلیکیشن؟

اکثر کسب و کار ها به دنبال این هستند، همان اول راه اپلیکیشن کسب و کار خود را بسازنند و فکر می کنند با این کار موفقیت آن ها تضمین شده است. در صورتی که این تفکر اشتباه است. آمار نشان داده است کسب و کار ها با توجه به حوزه فعالیت و خدماتی که ارائه می دهند باید تصمیم بگیرند سایت بهتر است برای آن ها یا اپلیکیشن. اما در 95 درصد موارد ابتدا سایت راه اندازی شود بهتر است. سایت برای دیده شدن کسب و کار شما بهترین راهکار است. زیرا شما سایت ها را می توانید سئو کنید تا در موتور جستجو ها بیشتر دیده شود، می توانید از جا های مختلف به سایت ها لینک دهید و… .

 

ویژگی هایی که سایت باید داشته باشد

• محیط سایتی که راه اندازی می کنید باید حتیالامکان برای تمامی دستگاه ها از جمله تبلت، تلفن همراه و لپتاپ مناسب باشد. متاسفانه، در بسیاری از موارد محیط سایتها فقط به منظور استفاده در رایانه طراحی می شوند که این امر سبب پس زدن بازدیدکنندگانی می شود که از سایر دستگاه ها به منظور جستجو در اینترنت استفاده می کنند.

• استفاده از لوگو برای سایت ضروری است. لوگو مانند شناسنامه شماست و درواقع نشانی است که در محیط تجارت شما را با آن میشناسند پس هنگام ایجاد سایت آن را فراموش نکنید.

• مطمئن شوید که سایت شما آگاهی لازم را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. توضیح دقیقی برای هرکدام از سرویسهایی که ارائه می دهید بنویسید. بارگذاری عکسها و ویدیوهای مرتبط می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

• سایت خود را مدام به روز کنید. هیچ بازدیدکنندهای دوست ندارد که هنگام جستجو به منظور یافتن نیاز خود با مطالب قدیمی روبرو شود! کالاهای جدید خود را بلافاصله معرفی کنید و سعی کنید همیشه چیز جدید برای ارائه داشته باشید.

• برای سایت خود سیستم جستجوی مناسب ایجاد کنید تا بازدیدکننده راحت تر بتواند آنچه را که می خواهد پیدا کند. ایجاد پیچیدگیهای اضافی سبب سردرگمی بازدیدکننده شده و او را خسته میکند. سایت دیوار و نی نی سایت دو مثال خوب در زمینه طراحی مناسب سیستم جستجو هستند.

• کانال های ارتباطی را به هیچ وجه فراموش نکنید! ایجاد یک سیستم پیام رسانی در سایت به منظور ارتباط با متقاضیان از جمله اصول اساسی کار است. پاسخگو باشید و از پیشنهادات و انتقادات در جهت بهبود شرایط کاری خود استفاده کنید.

• کسب و کار خود را به طور کامل در سایت معرفی کنید. اینکه چه هستید، چه اهدافی دارید و چه نوع خدماتی ارائه می دهید. این کار سبب افزایش اعتماد متقاضیان میشود.

 

منبع: شتابدهنده پیدایش

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be-%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7-%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%9f/