سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا داشتن اپلیکیشن برای همه کسب و کار ها توصیه می شود؟

با تمام مواردی که گفت شد، باید به این سوال نیز پاسخ داد. درست است که اپلیکیشن ها مزایا ویژه ای نسبت به سایت ها دارند، اما در نظر داشته باشید که بسیاری از کسب و کار ها اصلا نیازی به طراحی اپلیکیشن دارند و باید برای کسب و کار خود سایت داشته باشند. تشخیص اینکه کسب و کار نیازمند سایت است یا اپلیکیشن به خدماتی که می خواهد ارائه دهد بستگی دارد. بنابراین نمی توان گفت همه کسب و کار ها باید اپلیکیشن داشته باشد یا همه کسب و کار ها باید سایت داشته باشند. این یک فرضیه اشتباه است!

 

با توجه به آنچه در پیدایش گفته شد می توان نتیجه گرفت که سرمایه گذاری روی اپلیکیشین ها یکی از بهترین تصمیم هایی است که می توانید برای توسعه استارتاپ خود بگیرید. اگر فکر می کنید که زمان آن رسیده که اپلیکیشن مخصوص کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید، حتما به دنبال خبرگان این کار بروید. از سرمایه گذاری روی نصب اپلیکیشن تان نترسید و مطمئن باشید که داشتن یک اپلیکیشن استاندارد، تفاوت زیادی در کسب و کار شما ایجاد می کند.

منبع:

https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86/